LOVDAG 1

Hej.
Sitter hemma efter en ganska snabb dag.
vaknade klockan 8, började halv 9.
Bra skönt och sova länge, hann till allting satt.

Efter tre lektioner så åkte jag till birsta med mina älskade vänner,
Filip, Timmy, Macke och Kevin.
Sedan vid 13.30 kom Anton och william.

Vi gick på stadium ..
Hmm, det var så att jag och kevin tro vi ska köpa likadan jacka.
Satt vi var tvungen att kolla.
När vi kommer dit inser vi att .. Ja vi tror de var samma xd
HERREGUD.. eller så var det inte så :ppPpPpPpp

Haha, jag ska iallafall ha den jackan.
Det kommer vara skit snyggt!
Oranga byxor och den jackan yäää! ;D

Skämde skiten ur anton! :p
Jag satt och kolla på bilder på datorn.
Skickade en massa på han när han va liten , haha
Sen skickade jag en bild på ett ansikte som skriker typ!
Hahaha, ÄNTLIGEN fick jag honom rädd.
Han vart ju inte rädd för paranormal .. 3
Men den här länken jag skicka haha,
SOPA :')

Nu blir det bara att fixa sängen och sedan sova!
Även fast det är lov, så går jag och lägger mig vid 2.
Helt okej, godnatt :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0