NATTEN BLIR TILL DAG

Hejsan.
Jag är faktist inte alls glad i dag..
Började redan igår att jag sa till anton i smsa
- jag mår inge bra, känns som något kommer hända i morgon..
Anton förstod ingenting?

Dagen kommer nu i morse.. Klockan är 7, jag tänker
*sover tio minuter till så har jag 50 min på mig.
Nästa gång när jag vaknar så är klockan 07.30.
PANIK!

Kommer till skolan i god tid.
Känner på morgonen när vi har gympa..
Någonting är felande?
Jag känner mig yr, illamående och allt man kan tänka sig.

Jag går ner till omklädnings rummet och hämtar astmasaken.
Men jag hittar den inte, aja jag går upp t gympaläraren igen.
Sedan så går jag och prata med Sandra som då ropar på Pia.
Pia tar med mig till sjuksyster och sedan blir jag sittande där.

Jag tog två tabletter, sedan 10st till som man skulle lösa upp i vatten.
Fick ligga i något rum på skolan som faktist var mysigt som hon hade fixa till.
Där låg jag för mig själv med min älskade mobiltelefon.
När jag kom hem tog mamma sprutan på mig, sedan mår jag vell lite bättre.

Dock mår jag fortfarande illa, men jag vet inte vad det kan bro på..
Nu sitter jag här för mig själv, tror jag ska städa.
Det ser förjävligt ut här uppe.
Jag säger bara, livet är för långt för att leva till slutet♥

Sandra wikberg & Matilda Saastamoinen♥
Jag älskar er mer en allt på denna jord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0