SPELA INGEN ROLL, INGET SPEL

Fått en flaska i huvudet, lega sövt på akuten hela stjälen var bruten.
Varit vilse på djupet, jag har fammlat i mörkret, men i dig såg jag ljuset.
Har alltid kunnat tappa min skalle till marken, har alltid varit säker på att jag kan göra fel.
Tror du vi kan ropa på någon med förstånd som förstår vad vi menar?
Vart jag mig i världen vänder så står jag med tomma händer, och väntar på
att någon ska rädda mig.
Dom är inte du, inte alls som du. Endå inte som du, du du du!
Att bara stöta på är alla mäniskors rätt, att bara göra så.
Dom är inte trasig och behöver inte fixas, dom är som dom är?
Ingen kan ändras, eller bli någon annan.
Alla som finns för mig finns.
Alla som säger att dom finns, men finns inte .. dom finns inte?
Jag vill tacka alla som ställer upp för mig, alla som finns och inte finns men läser.
Jag älskar er alla♥¨
MatildaIdaSaastamoinen, allrabästavän♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0